قسمت اول :
همه ما می دانیم بهترین و کم هزینه ترین روش برای کسب درآمد
در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، استفاده از تکنیک های سئو بر روی وب سایت می باشد.
کافیست در یک کلمه کلیدی درست ، رتبه بگیرید . از همینجا فروش و کسب درآمد شما آغاز خواهد شد .
اما آیا انتخاب کلمه کلیدی درست برای انجام فعالیت های سئو ساده است ؟
آیا بهترین کلمه کلیدی ، آن کلمه ای است که بیشترین میزان جستجو را دارد ؟
حتما تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که برای فروش
مثلا محصول کفش” یا کتونی” برای کلمات کلیدی کفش” و یا کتونی” انرژی ،
وقت و هزینه بسیار زیادی را کرده باشید و در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیده باشد ؟
یک مثال بسیار ساده و واقعی در این زمینه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت
در مورد وب سایت هایی که قدرت دامنه بالا ،
سابقه بالا و برند شناخته شده ای دارند نیز فعالیت بر روی کلمات کلیدی پرجستجوتر پیشنهاد می گردد .
اگر دیجی کالا در کلمه کلیدی کفش” رتبه نداشته باشد کاملا امری نا امید کننده است .
در انتخاب کلمات کلیدی ، علاوه بر واقع گرا بودن نسبت به وضعیت خودمان ، می بایست ۳ موضوع دیگر را مد نظر قرار دهیم :
لینک های مرتبط :
درباره این سایت